Tesetturmatik.com
Responsive Web Design - CMS - E-Ticaret - ERP - CRM
Meydan Okuma
Tesetturmatik.com, her zaman tesettür modaya duydukları sevginin ve tesettür modasını takip eden kadınlara duydukları sevginin, tüm marka felsefesinin pivotlamasını gerektiren ilkesi olduğuna inanan tesettürün önde gelen markalarının olduğu bir e-ticaret sitesidir.
Kim olduklarını ve neyi temsil ettiğini güçlü bir şekilde kavramış bir marka olarak, bizim sorunumuz marka platformunu basitleşttirmek, netleştirmek ve e-ticaret deneyimi oluşturmaktı.
Kavrama Noktası
Kadınlar özgünlüğü değerlendirilebilir ve ürünler üzerinde iyi deneyim yaşadığı markaları tercih ederler. Bunula birlikte “saçmalık” gibi yüksek bir filtreye sahipler dolayısıyla değerlerini ve ilkgi alanlarını paylaşan markalarla bağlantı kuruyorlar.
‘Zerafetin sizinle başlar’ inancına inanan bir e-ticari site. Kadınlara hitap eden ürün gruplarını ve tesettür modasını içinde barındırıyor.
Giysilerde değil, giysilerde yaşadığınız deneyimleri temel alan marka ve ürün hikayelerini anlatarak, benzer fikirli bir kültür.
E-Ticari Mükemmelliği
Tesetturmatik.com ekibinin yanında, markanın hırsıyla ve izleyicilerin arzularıyla uyumlu bir strateji oluşturmak için çalıştık.
Bunu yaparken, müşterilerin ilgilendiği içeriğe bağlanabilecekleri ve değer verdikleri şeyleri satın alabilecekleri bir marka ekosistemi yarattık. Ziyaretçilerin yaşam biçimlerini destekleyen ve hayatlarına bir şeyler eklemek için ürünler tesetturmatik.com’da.
Markaya ilk dijital yaklaşım
Dijitallik, Tesetturmatik.com markası ile müşterileri arasında birincil bağlantısı noktası olduğundan, e-ticaret deneyimini markayı ve marka kimliğini tanımlamak için temel olarak kullandık.
Araştırma ve tekrarlama sayesinde, estetik, gerçek kişilik ve otantik düşüncelerle köklü bir sistem kurmayı başarabildik.
E-ticareti yönlendirmek için kültürü anlama
E-ticaret stratejisini tanımladıkça, kullanıcılarımızı çabalarımızın merkezinde bulduk. Kültürel anlayışlar ve kullanıcı davranışı üzerine odaklanarak, markayı kullanıcılara deneysel ve beklenmedik bir şekilde getiren bir site çerçevesi olduşturduk.
Kullanıcı yolculuğu boyunca, marka öykü anlatımı, ürün tanıtımı, kültür ve ticaretin kesintisiz bir şekilde harmanlanarak birlikte çalışır. Kullanıcı deneyiminin özünde basit zengin içeriği ve müşterileri satın almanın yanı sıra müşterilere göz atmaya teşvik eden hoş mikro etkileşimlerle siteyi canlandırdık.
Ürün tanıtımının yükseltilmesi
E-ticaretin müşteri deneyimine odaklanması ne anlama gelir ? Katkıda bulunan bir faktör, tarama işleminden satın almaya kadar olan kullanıcı yolculuğu boyunca ürünü nasıl sunacağımızdır. E-ticaret ürün listeleme sayfaları ve ürün detay sayfaları, videolar, sipariş detayları ve markalı imgeler gibi orjinal yaratıcı içerik vasıtasıyla bağlam ve motivasyonu sağlamak üzere tasarlanmıştır.