AGY İç Giyim
Responsive Web Design - E-Ticaret - CMS - ERP - CRM
Amaç odaklı bir e-ticaret
Agy İç giyim marka kişiliğini ortaya çıkaran bir proje olmalıydı. Amacı olan bir şirket, bu yüzden kullanıcılarını yeni bir e-ticaret deneyimi yaşatacak aynı zamanda da marka değerlerini yansıtacak şekilde tasarlandı. Site çerçevesi markanın ortak değerleri ve çıkarları ile ziyaretçi arasındaki bağlantıyı oluşturmayı hedefliyor. Bu çerçeve site ile ziyaretçi arasında köprü oluşturmaya yardımcı olur.
Kullanıcı odaklı arayüz
Yeni arayüz, kullanıcılara en iyi e-ticaret deneyimini sunmayı hedefler. Satışa odaklı tasarım dili kullanıcı için ürünleri ve indirimleri beklenmedik anlarda vurgulayarak, AGY iç giyim’in marka değerlerini yansıtır ve tüketiciler için yep yeni bir e-ticaret deneyimi oluşturur. Bu en iyi alışveriş deneyiminin anahtarıdır. Gelen siparişler ve dönüşler arayüzlerimizin başarılı olduğunun kanıtıdır.
Sınırı olmayan rehberli bir alışveriş yolculuğu
Yeni platform, marka hayranlarına ürün ve içeriğin amaçlarına göre çeşitli yollar açıyor ve kolaylaştırılmış keşif yoluyla üst düzey bir alışveriş deneyimi sunuyor. Navigasyon yapısı ve mimarisi, site içerisinde kaybolmayı ortadan kaldırmakta ve kullanıcıları dijital platformun sağladığı deneyimleri keşfetmeye teşvik etmektedir.
Tecrübe odaklı bir strateji
Sitenin tamamı mobil, tablet ve masaüstü cihazlarda kullanıcı hareketlerine yanıt vererek tasarlanmıştır. Amacımız, birincil özellikleri ve site içeriğini form faktöründen bağımsız olarak korurken en iyi tarama deneyimini sağlamaktı.
Mobil cihazlara özgü bir gezinme yöntemi uyguladık, filtreleme sistemini basitleştirdik. Bu mobil ilk yaklaşımla, marka hayranları ve iç giyim meraklıları için gezinme ve alışveriş deneyimini kolaylaştırdık.